czwartek, 23 lutego 2012

Pracownia



Wszystkie pomysły rodzą się w moje głowie a wytwarzane są w "pracowni". Niestety pracownia to mały kącik w naszej kuchni, ale na razie wystarcza, chociaż, kiedy robiłam bombki i ozdoby na Boże Narodzenie, to miejsca było już za mało. Słowo "pracownia" to może zbyt dużo powiedziane, ale taki mały warsztacik to w sam raz. Tak czy inaczej to w tym miejscu powstają wszystkie moje "dzieła".
Teraz "na tapecie" przygotowuję jajka na Wielkanoc. Będą też inne ozdoby wielkanocne. 
Na zdjęciach początki powstawania jajek wielkanocnych.
 To u mnie już WIELKANOC! Jeśli pamiętacie to Boże Narodzenie zaczęłam pod koniec października. Atmosfera świąteczna udziela się nam codziennie.
Już niedługo pokażę zdjęcia gotowych ozdób, które będzie można kupić lub zamówić w moim sklepie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania